środa, 24 lipca 2013

Co się dzieje?

A dzieje się dużo. Zacznę od tego, że 1,5 tygodnia temu wróciłam do ojczyzny 'na dłużej' i od tego czasu korzystam na maksa z naszej kuchni, sklepów no i oczywiście kosmetyków. Załatwiam różne sprawy, spotykam się z rodziną i znajomymi i staram się zrelaksować. Opuściłam się w blogowaniu, mam zamiar to nadrobić. Niestety nie zawsze w życiu układa się tak jakbyśmy tego chcieli i przypuszczam, że przyszłe tygodnie będą dla mnie najgorszym okresem w roku.. Dlatego też nic nie obiecuję, ale mam plany, które jeśli pozbieram się do kupy, zrealizuję na pewno.

10 komentarzy:

  1. Życzę Ci abyś mimo wszystko dobrze sobie poradziła z trudnym okresem i szybko zostawiła to za sobą.
    Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że jeśli się nie poukłada to przynajmniej szybko sobie z tym poradzę.. Dzięki Hexx:*

      Usuń
  2. Ł-E-L-K-O-M I-N P-O-Ł-L-A-N-D! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ty się nie przejmuj blogowaniem, tylko korzystaj z wyjazdu :D odpoczywaj i ciesz się :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! Jestem ciekawa Twojego zdania i opinii, nie czekaj więc i podziel się nią;)