niedziela, 10 czerwca 2012

Słówko

Jestem na chwilę z małym wyjaśnieniem. Nie było mnie długo, znowu, wiem. Prawdopodobnie jeszcze się pojawię, choć to rozważam cały czas. Jeżeli wrócę to raczej z inną tematyka i materiałem. Dziękuję, za te wejścia i komentarze, które się pojawiły podczas mojej nieobecności. Żeby nie było, nadal podglądam regularnie wasze blogi, bo najzwyczajniej sprawia mi to przyjemność;)
Tak już ze mną jest, że zbyt szybko zmieniają się moje zainteresowania. Czasami odradzają się później na nowo. Teraz zamierzam rozpracować aparat, który posiadam już 2 lata, a dalej nie wiem dokładnie co i jak. Więc napewno na jakis czas popłynę w tym kierunku.

Miłego dnia wszystkim

1 komentarz:

  1. jestem tu by Cie poznać. w jakim kierunku popłyniesz - jestem ciekawa - Twojej osoby, Twoich zainteresowań, Ciebie - będę zaglądać :)
    dziękuję za te słowa - były mi potrzebne!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! Jestem ciekawa Twojego zdania i opinii, nie czekaj więc i podziel się nią;)