niedziela, 10 lutego 2013

Zmysłowe usta w kolorze no.3

W tym tygodniu planowałam zrobić kolejny makijaż. Jest pomysł, było światło, ale skóra odmówiła współpracy i się przesuszyła, co nie wygląda zbyt estetycznie po nałożeniu podkładu. Uzbroiłam się już w Eucerin z mocznikiem i mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu będzie znacznie lepiej;)
Szukałam ostatnio czegoś różowego i błyszczącego, ale nie transparentnego. Tym razem sięgnęłam po firmę beautyuk, na którą wcześniej nie zwracałam uwagi. Lip lust to błyszczyk, napigmentowany jak szminka. Trwałością nie powala, ale znika równomiernie. Konsystencja gęsta, ale nie klejąca. Świetne kolory do wyboru, a cena to około £3 za 7,5g produktu. Nie podkreśla suchych skórek i nie wysusza. Jedynym minusem jest fakt, że można go używać TYLKO przez 6 miesięcy po otwarciu. 
                                                                                           ♥♥♥
I planned to do next make up this week, but unfortunately my skin is in very bad condition. Is absolutely dry and any foundation look unattractive on my face. I have bought Eucerin face cream with 5% Urea, hope it will help me and I will do make up in coming week:)
In last time I was looking for some pink lip gloss but I didn't want transparent one which you can find easily everywhere. First time I found interesting thing in beautyuk stand in Superdrug. Lip lust is a lip gloss as pigmented  as lip stick. Have great, thick formula but is not sticky on your lips. Lip gloss doesn't make your lips dry and is confortable in wearing. To be honest, he doesn't stay too long, about 1,5 hour without eating and drinking. Cost only about  £3 in Superdrug. The only downside is the expiry date- ONLY 6 months from the open. I have owned colour no.3 date night. Have you tried it? If not, I recommend to do that, it is absolutely worth it!


Mój kolor to no.3 date night. Trochę brudny róż, kótry ładnie i subtelnie wygląda i podkreśla usta.


Zdjęcia nie oddają dokładnie koloru. Aplikator jest bardzo przyjemny w użyciu. Polecam!

Mam nadzieję, że miło spędzacie ten weekend:)

2 komentarze:

Zostaw po sobie ślad! Jestem ciekawa Twojego zdania i opinii, nie czekaj więc i podziel się nią;)