sobota, 25 maja 2013

Zainspiruj się #1

Nazwa mojego bloga wskazuje na to, że ma być inspirujący. Czy taki jest? Nie mnie oceniać, jednak postanowiłam, już jakiś czas temu, że chcę robić wiecej postów, które sama tak lubię u innych - w tym m.in. posty ze zdjęciami z sieci. Nie będą to jednak przypadkowe zestawienia, a coś co kręci mnie teraz najbardziej i z czym wiążę swoją przyszłość, czyli makijaże. 
Na pierwszy ogień zestawienie makijaży Diora. Zachwyca mnie ich wyrazista prostota i subtelny przepych. Nie potrafię opisać ich inaczej, mam nadzieję, że rozumiecie co mam na myśli:) Uwielbiam makijaże graficzne, a te jak najbardziej wpisują się w moje gusta.

W kolażu przedstawiam te dzieła, które inspiruja mnie najbardziej. 
Przemawiają do was takie makijaże?;)

Niech ten ostatni majowy weekend będzie ciepły i udany:D


6 komentarzy:

  1. Ojj przemawiają, są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracją może być dla mnie kolorystyka ale nigdy ne nosiłam na powiekach graficznych wzorów :) To chyba nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dowiesz się póki nie spróbujesz! :) na początek polecam kolorowe, grube kreski - makijaż na letni dzień jak znalazł;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! Jestem ciekawa Twojego zdania i opinii, nie czekaj więc i podziel się nią;)